Αρχική > Διατροφή > «Γιατρός» του εγκεφάλου η μεσογειακή διατροφή;

«Γιατρός» του εγκεφάλου η μεσογειακή διατροφή;

Τα αποτελέσματα μια νέας έρευνας υπέδειξαν πως η μεσογειακή διατροφή να διατηρεί τον εγκέφαλο υγιή, με το πέρασμα των χρόνων.

Η επικεφαλής της έρευνας, Dr. Christy Tangney, από το Πανεπιστήμιο Rush στο Σικάγο, δήλωσε ότι η μεσογειακή διατροφή δίνει έμφαση στα λαχανικά, τα φρούτα, το ψάρι, το ελαιόλαδο, τη χαμηλότερη κατανάλωση κρέατος, τη μέτρια κατανάλωση κρασιού και τα μη επεξεργασμένα δημητριακά.

Αντί να ζητήσουν από ανθρώπους να αποφεύγουν ορισμένες τροφές, η έρευνα ανακάλυψε στοιχεία ότι οι ενήλικες άνω των 65 ετών θα πρέπει να φροντίζουν να περιλαμβάνουν περισσότερο ελαιόλαδο, λαχανικά, ξηρούς καρπούς και σπόρους στη διατροφή τους, για να βελτιώσουν τη μνήμη τους και άλλες νοητικές ικανότητες όπως τον εντοπισμό συμβόλων και αριθμών, δήλωσε η Tangney.

Στην έρευνα έλαβαν μέρος 4.000 ενήλικες ηλικίας άνω των 65 ετών που υποβάλλονταν σε τεστ νοητικών ικανοτήτων κάθε τρία χρόνια για διάστημα 15 ετών.
Η Tangney πρόσθεσε ότι οι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας δεν θα πρέπει να ξεχνούν πως η άσκηση είναι σημαντικό μέρος της διατήρησης των νοητικών ικανοτήτων.

Πηγή: iatronet.gr

Κατηγορίες:Διατροφή
  1. Κανένα σχόλιο ακόμα.
  1. No trackbacks yet.

Υποβολή σχολίου

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Αλλαγή )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.