Αρχική > Αλκοόλ, Προληπτική Ιατρική, Τα παράξενα της Ιατρικής > Αλκοόλ κατά του διαβήτη (αλλά με μέτρο)

Αλκοόλ κατά του διαβήτη (αλλά με μέτρο)

Η μελέτη έδειξε ότι οι άνθρωποι που καταναλώνουν μέτριες ποσότητες αλκοόλ και ταυτόχρονα διάγουν ένα στιλ υγιεινής ζωής (καταπολέμηση παχυσαρκίας, φυσική άσκηση, όχι κάπνισμα, ισορροπημένη διατροφή), έχουν κατά μέσο όρο 40% λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν διαβήτη τύπου 2, σε σχέση με όσους δεν πίνουν καθόλου. Ως μέτρια ποσότητα, σύμφωνα με τους ολλανδούς ερευνητές, ορίζεται η κατανάλωση ενός ποτηριού την μέρα για τις γυναίκες και δύο για τους άνδρες.

Ο διαβήτης τύπου 2, που προκαλείται συχνά από την παχυσαρκία, είναι η πιο συνηθισμένη μορφή διαβήτη, που εμφανίζεται όταν το επίπεδο σακχάρου στο αίμα είναι πολύ υψηλό. Η πάθηση, που πλήττει πάνω από 180 εκατ. ενηλίκους σε όλο τον κόσμο, μπορεί να οδηγήσει σε καρδιαγγειακές βλάβες, εγκεφαλικό, τύφλωση, δυσλειτουργία των νεφρών, ακρωτηριασμό κ.α.

Πηγή: (ΑΠΕ- ΜΠΕ)

  1. Κανένα σχόλιο ακόμα.
  1. No trackbacks yet.

Υποβολή σχολίου

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Αλλαγή )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.